What to say..

Je vejt, je skriv väldigt sällan nu för tia. Don't know why.

Veckan har varit rätt så lugn. I Måndags gjorde jag nog inte så mycket, på kvällen var jag iallefall till Stefan och spelade Wii mario cart. Så jävla roligt även om jag inte är så jätte morsk. Men man bli som barnet själv när man spelar. Åkte hem och sa godnatt och upp tidigt på Tisdagmorgon för att kolla på regnet.. eller, nä för att åka in till Östersundet med Anna och Mathilda. Vi badade från 10 - 14 på Storsjöbadet och rolig var det! Älskar rutschkaner och badringar. Sjukt skoj! Hann även med en sväng nere på stan. Fikade som idioter gjorde vi också, men gött är det - alla som känner mig vet ju att jag är nå otroligt mat glad. Åkte till Lillänge och jag köpte en fin stor blomma som jag ska ha i mitt kommande hem. Åkte runt där, in på Mekonomen och inhandlade nya torkarblad till bilen då mina var urusla. Åkte hemöver och ett stop på Dollar där jag handlade massvis med pryttlar för det kommande hemmet! :) Väl hemma var jag i en timma och sen for jag till Diana och myste till en rulle. Million dollar baby, himla bra film. Den fall henne i smaken.

Onsdagen var lugn. På kvällen var jag till Evelina en sväng och fick schema för de närmsta veckorna. Va trött och åattkte hem och sov. Upp tidigt igen på Torsdag för att vara pigg och lekglad dagen lång. Såsom jag och Mathilda busade hela dagen, men rolig hade vi!

Bjuppar på en otroligt fin bild på mig själv.

Fredag idag - rätt så trist halvgrått väder. Har tvättat, diskat och lite sånt. Annars är det rätt lugnt. Har varit till Ingsan och fikat goda kakor och druckit kaffe å bara myst med barna. En fågel flög in i fönstret och alla rusade ut för att kolla läget, Kenneth flyttade på den och vi stod som små barn allihopa med stora ögon. En timma senare eller så, så petade jag på den och den flög sin väg. Kändes bra. Ikväll blir det lugnt. God mat och kanske lite tv eller en film och ett tidigt godnatt för att stiga upp 04.45 för att upp och jobba. Ska hämta upp Evelina också. Gött att börja jobba på riktigt så jag kan flytta strax. Som jag längtar...

HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback