SkipBo.

Sitter hos Diana och har spelat SkipBo och vunnit igen! Vilken mästartjej jag är på det spelet. Nu är julen förbi, likaså juldagen på Skalet och Annandagens bakfylla. Hade otroligt skoj på Skalet, kom hem vid 03 på natten och skulle upp igen strax ättä fyra, gick inte så bra men kom upp tillslut. Va sjukt trött den dagen! Förfrös kinden på eftermiddan när je skulle hem från Samevistet. Rektöt hemsk styggväär på fjälle!

Va ledig förra Måndagen och nu den här Måndagen, idag vill säga, annars är det jobbilijobb all day, eller som man säger på gotländska. Jobbe jobbe! Som ihelgen har jag börjat halvsex och jobbat frukost och jobbat till halvtio och sen åkt till vistet och jobbat där till tre på ättämiddan.

Snart nyår ja..
Festblåsa, god mat, goda vänner och några glas.
Hoppas på ett trevligt avslut av 09 och en bra början på nya året!

JA VILL VA KÄR!
Ps. Bli kär i mig.
Just ja, Diana också. Bli lite kär i henne med!

Puss i påsk på er.

Kommentarer
Postat av: Karin

Kul att du uppdaterar lite gumman!!:)Kram

2009-12-30 @ 08:46:41
Postat av: Evelina

Bli kär i mig oxå!!!!!!! Ja inte du alltså men en snygg karl!

2010-01-03 @ 23:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback