En ledig dag idag.

Idag slog jag på stort och tog en sovmorgon, fy så skönt det var.
Ledig som jag är så ska jag som vilken vanlig dag som helst ut och skotta snö snart, finns ju inget roligare att göra på lediga dagar, eller? Ska stoppa något i magen och sen bege mig ut, dessutom ska jag nog undvika att kika mig själv i spegeln idag, förmodar att jag ser värre ut än vad jag ens kan tänka mig. Hua!

Vet inte, blir väl inte så mycket gjort idag. Tänkte försöka plocka fram böckerna och plugga lite för det var bra nog länge sen jag läste, vill ju som inte förglömma allt. Blir en promenad till Ica för att inhandla middag, får se vad jag kockar ihop för smaskigt idag.

Anyway, igår klippte jag Tommy. Vi ska färga håret också, men det kanske får bli ikväll för igår hade jag ingen ork till det. Nu ska jag upp och stoppa mat i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback