En vanlig Måndag.

V.9 innebär Stockholmsvecka, dagen har ändå varit rätt okej, dvs inte allför mycket att göra. Blir väl förmodligen och förhoppningsvis mer att göra, massor. Det är kul när det är jobbiga, envisa, tjuriga och gnälliga turistjävlar i farten, så dagen går undan menar jag. Endel kan även det här med att svara tillbaka på ett hej, ge mig ett flin och ibland ett skratt.

Blev käk när jag kom hem, sen nybakta bullar. Gött.
Ja, och ja jag fastnade vid en film. Yes man, en rulle med Jim Carrey som gick att kika på. Och ja, jag hoppade även Måndaxklubben denna Måndag, det är nog ändå ingenting för mig. Jag är en skötsam, söt tjej. Vill berätta det även fast att alla vet om det redan. Jag gillar det här med söthet, eller gillar och gillar men jag är söt så varför ändra på det. Mammor ljuger väl aldrig för sina barn? Hon har alltid sagt att jag är sådär söt så man tillslut vill peka ett finger, be hon hålla käften och sen sakta glida ner på stolen så man ramlar under bordet. Det var åldern som gjorde det blev pinsamt varje gång hon kallade en för söt med sina söt-töntiga meningar där till. Men nu kan jag svara, ja mamma, jag är söt. Ett sött barn. Inte för att du & pappa är så söta, men ni kanske va, när ni också var barn.

Nu ska jag sova, jag längtar så inibombens till på Lördag. Ge mig 28/2. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback