Fartfylld och roande Fredag.

Igårkvällst hade jag, Diana och Kevin Torsdagsmys! Vi bakade negerbollar, hällde i en skvätt doléys så vi döpte om dem till blattebollar. Det är väl ändå upp till oss vad vi ska kalla våra bakverk? Annars borde inte vitök få heta som det gör, då kan det heta naturbeige klyfta med god löksmak. Näfan, vi kallar saker helt som vi själv vill. Det blev det och kaffe där till, sen kikade vi på The butterfly effect, den filmen är så bra. Den är lite svår att förstå sig på, men den är bra. Sen snackade vi massa skit om allt och inget, gick nog inte därifrån förns 00 tiden nångång.

. . Idag blev det sovmorgon, sen hamnade jag med datorn ett tag. Hoppade in i duschen och blev ren och fin, sen klädde jag på mig några trasor och tog på mig storstövlan och gick ut och skottade snö. Massvis med snö! Efter det kilade jag in, slängde in en billys i micron och sen landade jag på soffan, en minut senare kom Karin. Vi åkte ner mot campingen för att ta en omgång gocart på snö, så inåthelvete jävla roligt och man blir så glad. Kör in i drivor, sladdar och kör in i varandra. Sånt där förgyller mitt barnasinne, ja fan. Sen ner på Ica för att inhandla ingredienser och tillbehör till kvällens kommande tacos. Sen landade vi i varsin soffa och småvilade, sen blev det hemåt för att byta om.

Snart kommer tant Kerstin igen och vi ska börja med middagen, det blir rödvin och förmodligen tv eller en film. Jag gillar Fredagar då det bara är slappbyxor på, gomat och man ligger och är fet i soffan. Det är aldrig fel.

Äh, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback