Fredagsmys på en bra nivå!

Direkt efter jobbet så slängde jag in en pizza i ugnen och satt mig sedan vid tvn och Vem vet mest, med en cola där till. Nu ligger jag här med center i olika smaker, en urdrucken cola och en tom general dosa. Har kikat på Så ska det låta och lite av Let's dance. Här ligger jag ja, medans alla andra sjunger falska toner och göra trasiga hål i golvet till Idol-Kevin på Skalet. Ja, här ligger jag. Jag är minsann en riktig mystjej, har så blivit på äldre dar.

Tänkte slänga upp en gammal bild på mig och mamma.




Kommentarer
Postat av: Linnéa

GUD vad ni är lik varandra! Jag har ju aldrig sett henne förut...

Postat av: mamma

va gullig du e Emelie

jag kommer också alltid älska dig de vet du-kram

2009-04-08 @ 20:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback