Hjärtedagen.

Ledig Lördag och Söndag, hur skönt är inte det då så säg? Fantastiskt gött!
Vi kan börja lite såhär..

Fredag : Hemkommen från jobbet runt 18.30 snåret, blev middag och sen landade jag i soffan med ett glas rött. Efter 20 tiden nångång traskade jag över till Matulda, både jag och min röda dunk, vi drack och mådde fint. Efter 22 tiden blev det Husky, och hugeda mig vad kallt det var att gå ner. Där nere var det lite med folk, men vi tog oss en öl och sen ramlade Tina, Karin och David in. David full som vanligt, han hade ju haft egen garagefest så inte undra på. Stödvila på ett bord och slutligen landade han i fåtöljen och var omöjlig att få där ifrån, att väcka till liv. Blev godnatt efter 01 tiden.

Lördag : Startade dagen med en liten sovmorgon, inte så fasligt lång men ack så skön. Började sedan morgonen med en promenad runt byn i det vackra vädret tillsammans med Matulda och Herman. Gu sa skönt da va! Sen landade jag hemma med en smörgås och obóy, efter ett tag kom Karin och vi åkte ett varv runt byn för att sedan stanna till på ICA för att handla. Sen åkte vi och kockade ihop hamburgare som blev smaskens, sen landade vi i varsin soffa till 8 mile. Vid 16 tiden var det dags att bege sig ner på affärn för att inhandla dagens alla ingredienser för en god och lyckad alla hjärtans dags middag, dvs 3 rätters med Diana och Anna. Måste säga att det blev riktigt gott. Hämtade öl hos Jimmy och sen började vi. Blev inget kalas på kvällskvisten då vi istället kröp in och lindade in oss i varsin filt till en film, Anna gick däremot på Huskys för att ha kul. Blev ett godnatt hos Diana då jag inte hade lust att gå hem i leggings och frysa.

Söndag : Vaknade tidigt och solen sken, temperaturen låg på - 15, vi åt frukost, åkte hem till mig för att byta om och sedan upp på Vargen på skojtertävling. Så skönt med en heldag ute, uppe på fjället. Tror det var något jag behövde, dock på slutet när solen gick i moln blev det kallt. Jag och pappa drog i oss två koppar kaffe, sen kikade vi på ett hit till, sen rullade bilen mot Vemdaln igen. Tack för ihelgen säger jag bara. Ikväll blir det defenetift en rulle film.

Kommentarer
Postat av: Diana

Vi har ju bara roliga helger :-) Vänta bara till sommaren//pöss

Postat av: Emslan

Ja, om jag är kvar här då så blir det kanon tror jag! Grillfest var och varannan kväll. Åhh vad skönt med värme, sol och utomhuskalajs. :)

2009-02-15 @ 21:39:49
URL: http://lovikavantar.blogg.se/
Postat av: Anonym

For your information så heter det lovikkavantar, två k'n alltså! ;)

2009-02-16 @ 14:57:51
Postat av: Emslan

Så jag får inte heta vad jag vill eller? Det är väl ändå upp till mig att bestämma vad jag ska heta! :)

2009-02-16 @ 19:30:25
URL: http://lovikavantar.blogg.se/
Postat av: Diana

Ja och hur kan man hetta sååå och desutom intee stavva rät heler?? Du fårr ju ta o skärppa däj nu.......:-)

2009-02-16 @ 22:56:00
URL: http://dianachaaya.blogg.se/
Postat av: Emslan

hahaha niet je förstaur verkligen int! ;D

2009-02-17 @ 07:41:45
URL: http://lovikavantar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback