. . Rydell & Quick.

Men vi startar med Torsdagen som direkt efter jobbet spenderades på Skalet, det blev öl och grillbuffé med Aftonbladet. Så jävelusiskt gott, för farlgt gott så jag och Anna trodde vi sprack så vi var tvungen att gå ut och ta en runda runt parkeringen för att låta maten sjunka. Mera öl, och några till. Sänkte massvis med shots, säkert 10-15 st fish! Sen till en början var jag stel och trög att komma igång, men min mage tillät inte annat heller... Men efter ett tag var det full rulle på oss alla och jävlar vilken kväll, vilket drag! Helt underbar kväll, tacka för de när allt va gratis! Det gillar jag :)

. . . jobb på Fredag, sen blev det hem och dö i soffan till Let's dance. Godnatt på det.

Lördag och jobb till kl 14, hem och la mig i soffan och vilade till kl 16 då Diana kom och hämtade mig, vi åkte upp på Skalet och röjde gärnet på afterskin till Rydell & Quick. Så jävla gött! Jag söp och Diana körde, det funkar också. Jag är ju som så trögstartad utan hjälp ifrån spriten.. Well well, afterski slut och vi åkte hemåt, hem och hämtade två dunkar vin, ner på pizzan för att käka. Sen blev det äta och dricka, vi snackade skit, lyssnade på musik och Evelina kom också :) Sen blev det upp på Skalet runt 00 tiden. Det blev dans och öl och såklart fish, heeeela kvällen! Så jävla kul kväll. Mindre kul var väl att vi fick stå i minus 20grader och frysa sönder oss, i två timmar i väntan på Taxi. Not fun! Uhh.

Söndag, jag var inget annat än död. Fullkomligt, förjävligt. Jag gick verkligen och dog. Fan, på riktigt.


                 


Åter igen, stort tack för en superduper bra helg tjejor. Mindre kul Söndag, menmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback