Tisdagkväll.

Tänkte bara slänga iväg ett kort litet inlägg nu såhär på kvällskvisten.

. . . Halvligger för ovanlighetens skull och fläskar ut mig i soffan, Våfflan ligger också här och är tjock tillsammans med mig. Tur jag har ett fett och gött kattskrälle, vad skulle jag annars ta mig till? Är jag myssjuk så myser vi, är han det så myser vi även då! Han lyssnar och är alltid go. En bra en karl de!

Anyway, lovade att inlägget skulle bli kort för ikväll så jag tänkte bara säga att jag har det jag gör ikväll när det snart blir dags för Andra Avenyn. Undrar förresten om det blir nå mer av mitt Prison break? Det kan inte sluta som det gjort, isåfall ett dåligt slut. Jag vill ju se mer av min Wentworth såklart, han är ju faktiskt läcker! Serien är inte så pjåkig heller, inte alls faktiskt, skit bra och med spänning. Ingen dravell serie ma bara intriger och kommer ingen vart, kan hålla på varje dag i 10 år & inget förändras.

Nä, nu får det räcka för ikväll. Byyyyyyyyye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig du har blivit o kommit igång med lite bloggande igen......kul, kul!

God natt

Postat av: Madde

psst vet du vad, jag är hemmavid :)

2009-02-11 @ 22:13:05
Postat av: Madde

psst vet du vad, jag är hemmavid :)

2009-02-11 @ 22:13:17
Postat av: Madde

psst vet du vad, jag är hemmavid :)

2009-02-11 @ 22:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback