Var inte så förbaskat blind!

Jag vet inte riktigt, jag har inget att skriva, inget att säga.
Så nu blir det bara några funderingar över egentligen ingenting.

- Hur är det att leva i en lögn?
- Vi kan känna varandra i åratal, vi kan vara förälskade eller avsky
men på någotvis blir det fel, nånstans i mitten, fast varken du eller jag vill, men vi lever i en lögn!

- Varför säga saker man inte menar? Saker man både vill säga men samtidigt inte.
men, ibland är det faktiskt okej. Okej med en vit lögn!

Varken du, jag eller någon annan är perfekt, skapade för varann.
men det vi däremot kan är att omforma oss, försöka passa in. Göra om oss.
Alla lever vi nångång i en lögn, ofta vet vi inte ens om det, vi drar vita lögner dagligen!

Men det vi däremot inte ska ändra på, det är oss själva. Vi ska vara den vi är.
Ändra inte dig själv inför olika personer, då vet du snart inte vem du själv är, ljug inte för dig själv!

Det är okej, men gör det inte för ofta. Förfan, öppna ögonen!
Det du inte ser, det ser någon annan. På något konstigt vis vet alla nånting om alla, både bra och dåligt.


Nu ska jag sova, godernatt bloggläsare eller icke!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag gatt verkligen koncentrera mig för att förstå.. men tror inte jag gjorde det! Pöss o kram

Postat av: Emslan

Ja men som sagt jag hade inget att skriva så jag bara skrev, orden bara rann ner. Ingen sammanhängande meningsfull text, bara ett par ord. Ibland känner man bara för att skriva, bara ord som blir meningar, även om dom inte menar nånting. Pipen

2009-02-13 @ 19:12:38
URL: http://lovikavantar.blogg.se/
Postat av: Diana

Du må ha varit full när du skrev....haha...skummis...

2009-02-13 @ 21:49:36
URL: http://dianachaaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback