www.så-jävla-seg.nu

Igår var jag och myste med Wilma på dagen och sen vid 15 snåret tror jag, så gick jag över till Daniel och Stefan och dom drack öl så jag tog en öl innan jag cyklade hemöver för lite käk. Nån timme senare var jag där nere, jag åkte och hämtade Örjan och sen drack vi öl. Öl och varannan grogg. Gött! Åkte och hämtade mer sprit och köpte läsk. Drack grogg. Åkte upp till Jalle Wann och drack kaffe och sen ner på Husky för en öl, sen hem till Bergström och ännu mera grogg. Som ni förstår handlade gårdagen mestadels om grogg och öl.

Idag är jag så ininordens seg. Helt sjukt!
www.så-jävla-seg.nu eller?
Har inte gjort mycket idag. Kollat på film, sovit, ätit och sen tog jag tag i kragen och städade bilen. Nu såhär på kvällskvisten har jag vart chaufför men hoppas det inte behövs nå mera för nu skulle jag kunna somna på momangen, men kanske är lite väl tidigt. Har precis kikat klart på Mammoth, faktiskt en helt okej film, lite mysig. Kanske måste tanka ner någon till rulle.

Nä . . imåra bläs ma till Åre!
Plaska runt på Holiday som ett barn och på Måndag blir det Stråket och Ö-sund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback