Säterdammen

Längesen sist nu. Jag vet, jag är lite dålig på det här. Det går i perioder, nu är jag tydligen i perioden orkar inte skriva för jag har inte den blekaste om vad jag ska skriva. Jag läser hellre. Den här veckan har jag spenderat på dagis då jag har jobbat istället för Barbro, så otroligt skönt att få jobba en sväng. Förutom i Tisdags, då jag var i Östersundet på arbetsintervju. Fick nå släng av nervositet men tror det släppte, skulle få besked innan den 18e så det är bara att hålla tummarna. Sen blev det fika med Matulda och Merja. Sen for je heim.

Igår var jag och Diana ute för att kika efter björn, men det var total dött på den fronten, vad vi kunde se iallefall. Vi åkte iallafall en tur, åkte sen upp till Säterdammen och där var det en bedårande vacker kväll så kameran åkte fram. Vi åkte hem, landade i soffan till Taken. Sjukt bra film! Till filmen blev det kaffe & dooley's. Det blev en sen kväll, somnade väl sådär efter 02tiden nångång. Idag har jag varit och hälsat på Carran en sväng, sen har jag myst med Zara. Vi har spelat bolibompa-spel. Jäklarns vilken höjdare man är på det där alltså!

Ikväll blir det laxsoppa till middag. Det är allt jag bestämt mig för.
Freeeeeedag och vad gör vi? Någon som har förslag? Slå en pling!










Det var alltför mig och för nu. Tack så länge så hörs vi. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback