11 Mars.

Har spenderat hela låååånga dagen med Linn. Det var mys!
På kvällskvisten blev det hamburgare och mjölk, super gött. Såhär nångång innan 19 snåret så drog jag mig neråt på byn för att kika på bio med Carran.
Det blev WallanderHämnden. Den var faktiskt bra, förutom att vi var lite töntiga så vi skrattade åt det själv då vi satt och höll för både öron och ögon ibland. När filmen var slut så tog jag med mig Tommy och gick hem. Det är så skönt med en kvällspromenad innan läggdags. Kom nyss hem så jag hoppade ur kläder, borstade tänder och landade precis i sängen och ska snart sova. Mojsigt värre.

Bara någon dag kvar, sen så är det Lördag och det ska bli så fruktansvärt roligt. Imornkväll ska jag och Tommy ut och åka lite för jag ska ha hans skoter på Lördag tänkte jag, så då ska jag ta en tur imorn efter jobbet.

Ikväll blir det godnatt innan kl 22. Göööörut gött.

Kommentarer
Postat av: Diana

Ja fan va kul de ska bli på lördag. Men vad då ska du ut o åka skoter i morgon efter kl 18??

Jag må väl åka o tanka, drygt.

Postat av: carran

Tack för igår kväll darling. Det va svinmysigt. Vi får dejta igen på bion nästa onsdag va?! KRAM

2009-03-12 @ 11:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback