B-b-b-b-baakiiiis!

Igår var ungefär värsta dagen i mitt liv. Ever!

Har aldrig mått så dåligt som jag gjorde igår. Jag kunde inte kliva upp, lyckades kliva upp och hoppa in i duschen för att duscha mig fressh och få bort allt gammalt smink. Trodde jag skulle spy när jag stog i duschen, höll på att ramla av yrhet. Trodde jag skulle bli pigg av en dusch, ja tjena ja, slängde mig direkt in i sängen igen och försökte somna om. Höll stadigt i huvudet med båda händerna, mådde illa mer eller mindre hela dagen. Jag tog mig verkligen inte upp ur sängen. Fick i mig några glas vatten och somnade sedan om. Gjorde inget annat på hela dagen än att må dåligt. Skulle gå till Evelina på eftermiddagen för att äta middag. Hade inga skor, dom var visst hos henne så i allt blask fick jag traska dit i foppadojs. Mojsigt!

När jag kom hem igen hade jag både fått i mig frisk luft och käk, tror det gjorde susen för jag mådde bättre. Laddade ner en film och kikade på den. Sedan blev det godnatt. Min sambo han är fet och go, han är mysig för han är bara en katt.

Visst, nu har jag tjatat om gårdagen men måste även nämna att Lördagen var riktigt rolig! Är väl därför jag åkte dit på en sån hemsk gårdag. Lördagen innhöll för mycket alkohol.. men framförallt på tok för många shot's........... Hua!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Låter underbart stumpan. Vi hade kul, vi har alltid kul tillsammans.

pusss

2009-03-30 @ 22:53:27
Postat av: carran

Men hallå...har du bara ett par skor och ett par foppatofflor eller vad???



2009-03-31 @ 13:13:40
Postat av: lovikavantar

Nej Carran...... men jag orkade inte ta några andra! Bekväm eller vad.

2009-03-31 @ 14:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback