Backyard babies.

Fredagen innehöll jobb till kl 18.15, sen traskade jag hem för att äta en portion av spagetti & köttfärsås. Sedan bytte jag om, gjorde mig i ordning och tog ett glas rött. Kl 20 fick Kenneth vara chaufför mot Anna för att plocka uppe henne för att sedan bli avsläppta hos Diana. Där blev det rödvin, snack och musik. Även gitarren och många otroligt falska och schyssta sångtoner, men trevligt var det. Kläderna åkte på och vi hoppade in i taxin 22.30 och begav oss upp mot draget på skalet, dvs ikväll går vi ALL IN!

Träffade sjukt mycket roligt folk, både nya och gamla goda face! Kikade inte speciellt mycket på Backyard babies då jag tyckte ljudet var sjukt högt så jag beslöt mig för att bli dyng istället! Svepte äckligt många fish's! Dom bara slinker ner så lätt dom där små rackarna.... Gick loss och dansade både baggen och schlager, alla som är mina nära vet att schlager är min favorit hörna på Skalet. Träffade en ny kompis, han var från Los Angeles. Sist jag var på Skalet fann jag två nya vänner, en från London och en från Spanien. Är Skalet nya platsen för att träffa utlands folk, jo jag tror det! Diana blev nog full och trött så hon drog sig hemåt... sen skickade hon konstiga sms.

Hoppade i tröja, jacka, mössa och täckkjol. Gick ut, delade en cigg med Matulda och sen väntade jag på Taxi för att åka hem. Kröp ner i sängen och somnade. Kl 07.15 pep telefonjäveln och det var dags att kliva upp, shit vad jag kännde mig ap förjävla jätte full när jag ställde mig på benen. Tror fan i mig att det är kvar, är helt slut. Tilde frågade varför jag skrattade till allt, och ja.. säg det, säger jag. Hon fick klä på mig, jag hoppade i myskläderna och sen rostade vi toast och drack oboy. Gick ner och jobbade till kl 14. Gick hem och vi spelade Fia med knuff, sen hoppade vi i ytterkläderna för att ta en tur på skotern för att förhoppningsvis bli lite mer som folk. Duschade, käkade nyss flygande jakob och nu ligger jag och tull-Tilde och myser i sängen. Vi ska kika på Bee Movie.

Solong suckers! Tack för igår förresten, sjukt rolig kväll!


Kommentarer
Postat av: Diana

"Kläderna åkte på sen hoppade vi in i taxin"......de låter ju som om vi hade nån slags nakenfest :-)

Jag kollade messen jag skickade, o ja dom va lite skum :-)

Men kul hade vi!

Postat av: Emslan

Haha ja! Who knows.... vi kanske hade det ;)

Ja som sagt, dom var lite underliga och stavningen var ungefär lika bra som när du spillt vin över hela din dator. Nästan obegriplig ;) Ja, jädrans roligt var det!

2009-03-09 @ 19:04:47
URL: http://lovikavantar.blogg.se/
Postat av: Matilda

hahaha, men gud va kul vi hade. :-)

kram

2009-03-11 @ 12:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback