Distanstest.

Imorse när jag kom ner på jobbet så fick vi reda på att det varit inbrott där under natten. Fönstret till kontoret var sönderslaget, hela rutan var borta och likaså ett 150kg's tungt kassaskåp. Vad är det för jävla idioti. Vilka jävla idioter gör sånt här? Jag blir så less. Är man så genom pantad och dum i huvudet? Att man ens vågar. Fyfan säger jag bara!

Nu ligger jag i min säng och ska strax släcka ner både sänglampa och dator. Jag ligger här och pluggar och gör distanstest på internet. Fybubblan så jag är duktig! Ingen Måndaxklubb inte, nä här ligger jag och är både söt och duktig. Trodde Linn skulle infinna sig i mitt hus när jag kom hem ifrån jobbet ikvällst, men icke. Hon kommer visst imorgon istället. Då ska vi minsann mysa, eller jo, något i den stilen. Måste säga att jag längtar så inibombens till ihelgen. Ledig Lördag och Söndag. Skoterutflykt på Lördag, sen blir det middag och kalas. Då ska jag minsann ladda både batteri och kamera så det kanske kommer upp nån bild här såsmåningom. Njä, nu ska jag plugga lite mera och sen ska jag ta ett möte mer herrn där uppe! Ja ni vet...... Herr blund.

Puss. Ja, se på fan. Ikväll skänker jag er alla en godnattpuss!

Kommentarer
Postat av: Carran

hey darling... jag längtar oxå till helgen. Det ska bli så himla kul!!! Jag hoppas jag kan vara med på dagen oxå... Vore superskoj! KRAM

2009-03-10 @ 13:24:59
Postat av: Nitania

Hejsan! Nu har jag startat en ny tävling. Nu har du chansen att vinna en röd digitalkamera från Samsung S630 Fantastiskt va? Även hela 14 tröstpriser utlovas! Delta nu: http://nitania.blogg.se/2009/march/utkast-ny-tavling.html

2009-03-10 @ 13:39:56
URL: http://nitania.blogg.se/
Postat av: Anonym

Puss på dej å..

2009-03-10 @ 21:45:29
Postat av: Felicia

Haha jaa.. Men de va den stugan vi vill ha! Å de finns ju bara 1 L33 med 14 bäddar i Sörgårdarna ;P

2009-03-11 @ 08:33:19
URL: http://filisia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback