Fredagsmys.

Igår kvällst tankade jag full tank i skotern, fyllde olja och sen åkte jag hem och käkade en tallrik med yoggi. Kikade även på Vem vet mest, rätt bra program och jag tror det är lite allmänbildning i det. Försökte hjälpa Diana med nånting i Ps, men hon vart då aldrig nöjd och sen hade jag sparat i jpeg i sista förslag, så typiskt. Sen fick jag nog, släckte lampan och sa godnatt. Gick nog i sömnen inatt när min kära sambo och sängkamrat skulle upp, jag fattade ingenting och han vart nog lika brydd. Sen somnade jag om lika fort tills klockan pep nångång efter 07, då det var dags att upp och hoppa för att göra sig redo för ännu en arbetsdag. Dagen slut kl 18, eller nångång efter det.... När jag gått halvvägs hem så upptäcker jag att jag glömt telefonen på jobbet, så lika bra att vända medans det fortfarande var någon kvar där. Barbro skulle ändå hem så jag gled med där som på ett bananskal. Blev gudomligt god middag, hemlagad gulashsoppa med hembakat bröd inkl. massa god fyllning i det till. Super gott verkligen! Efter dess har jag inte gjort så mycket, kikat på Let's dance och umgåtts med Nettan ünd Bengan som kommit upp från Matfors nu ikväll.

Ser verkligen fram emot imorgon så jag tror jag ska hoppa i säng snart så det blir Lördag snart. Ja, jag längtar.... Hoppas på ett riktigt bra väder också, men det kan bli kul ändå för det blir ju inte roligare än vad man gör det till. Ja som sagt, jag kryper nog till sängs snart. Jo, jeg å herren i sängen blir snart ett ma varann!

Sov ma mä, ja....... sov ma mä inatt.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ha så fantastiskt kul idag, jag är så avundsjuk! Jag kanske ringer ikväll och kollar läget! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback