Låååång dag.

Gårdagen innehöll jobb, som i princip vilken dag som helst.
Efter jobbet så kom jag hem, knäppte en Norrlands och hoppade i mysbrallorna! Strax därefter kommer Matulda och Sophie, till middag blir det Entrecote, hasselbackspotatis, vitlökssmör, guacamole, grönsaker och en flaska rött! Tro det eller ej, men middagen var helt enastående god. Efter maten sjunkit ner så bytte vi om, sminkade oss och fixade hår. Drack mer vin, spelade spel och emellan varven slank det ner ännu fler glas. Vid 22.30 traskade vi oss ner mot Husky för att inta plats i baren och ha en rolig Måndaxklubb. Faktum var att, det verkligen var sjukt kul kväll. Det blev bowling såklart, och vem om inte jag vinner, som alltid annars. Jag är inte dålig förlorare, jag är bara en bra vinnare helt enkelt. Det blev shot's, +46, öl och några till öl. Fick även till ett par moves på dansgolvet. Träffade på många bekanta goa ansikten! Dansade med Dave, vet inte riktigt vad vi dansade, slängde ihop alla danser i en och samma så den såg nog lite sådär halvrolig ut! Vi chansade oss fram och vi klarade några låtar ut, faktiskt. Blev hemgång och var i säng kl 03.

Trodde jag dog när klockan pep 07.15 imorse, jag ville verkligen inte.
Hällde i mig ett glas passionsfrukt, har ett sånt sug efter läskeblask dagen efter så det inte är sant, jag bara måste ha kolsyra. Cola är den bästa medicinen. Nyttigt för tänder, o ja. Men vad gör man inte för att börja dagen bra. Hoppade i mjukiskläder, svirrade mest runt, tog ett glas vatten och sen var jag påväg ner på jobbet. Har gäspat till och från hela dagen, trodde jag skulle somna stående, sittandes men lyckades faktiskt somna liggandes och det var förbaskat skönt med en vila av förlorad nattsömn. Längtade efter fett halva dagen så jag slängde in en pizza i micron vid lunchtid, sen började jag bli som folk. Knatade på fram till 18.15 och sen gick jag hem, käkade gröt och mackor.

Ja, dagen har verkligen var lång. Men gårdagen var kul. Tack.



Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh jag hade oxå velat vara med!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback