Män som hatar kvinnor.

Män som hatar kvinnor.

. . . Har varit på en fullsatt Vemdalsbio ikväll. En lång sådan för att sitta på trästolar, dessutom är jag expert på att somna till film. Men, sitter man inte fullt så gött så är det lättare att hålla sig vid liv, likaså om filmen är bra. Den var riktigt bra, det är så mycket känslor i filmen. Det var så många gubbjävlar jag gärna ville slå, slå sönder igenom bioduken men jag höll mina nävar knytna med varandra istället. 185minuter på en trästol, då måste filmen vara bra för att man orkar sitta kvar, orkar engagera sig och den var det verkligen, jag hade kunnat spendera några minutos till där. Bra skådespelare, bra handling, bra film. Bra kväll för mig.

Till er alla som inte sett filmen, jag ger er ett tips. Gört, bara gört! Se filmen.
Jag är ledig Torsdag och Fredag. Hoppas på finväär, sol och skotertur. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback