Ett inlägg för dig.


Fördomar mot amrikanare :
Jag försöker inte dömma och ha fördomar mot dom jag inte känner eller vet någonting om, självklart gör man det och mycket händer nog omedvetet. Vet inte om det kanske är medfött. Jag är faktiskt inte så insatt i det här, och inte mot amrikanare så jag tror jag inte är rätt person. Fast jag blir arg när jag ser dom på tv, familjen och alla barnen äter dagligen på en pizzeria eller hamburgekedja. Alla blir feta, ja typ som dom i Big Momma's House. Riktigt stora! Nu ska jag inte säga att jag inte är onyttig och att jag inte gillar pizza. Men inte varje dag, till frukost, lunch och middag. Det är sorgligt mer eller mindre, tragiskt om inte annat.

Sex :
Egentligen är sex bland det mänskligaste som finns, det är normalt och alla har sex mer eller mindre. Men när jag ska försöka få ner några ord om det blir det svårt, kanske för att det är ett väldigt stort ämne, jag vet inte. Det är igenom sex vi alla blir till, annars skulle jag inte kunna sitta här idag, inte du heller. För allas välbefinnande, lycklighet och kärlek så tillfredställs vi nog alla bäst av sex. Sex är nog nyttigt för alla mer eller mindre i måttlig grad. Du kan ha kärleksfullt sex med förspel och hela fadderullan, sen kan du av kåthet utföra en snabbis, i princip vart som helst, hur som helst, när som helst. Sex är nått för alla. Alla gillar sköna tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback