Godmiddag.

Godmiddag gott folk, har väl lite att berätta av mig.

I Fredags åkte jag och Eve in till stan, det var sjukt mycket folk, men vi började dagen med en god lunch på Ragnars. Sedan hittade vi lite smått och gott. Jag fick tag på ett par svarta shorts, blonda slingor, två boxerlinnen, flätat hårband och asti från bolaget! Kramade om Eve som skulle ta bussen mot Umeå och jag tog bilen och for till Rödön för att äta middag, hade beställt spagetti & köttfärsås och det var super gött! Där var det riktig sommar . . satt sedan ute i solen och mådde gött, landade i en otroligt skön fåtölj och hann med halva talang och sedan for jag iväg på flyget för att hämta två Turkiet resenärer, närmare sagt mina grannar, vid namn Merja och Aron. Vi rullade vidare hemöver i växlande fint väder blandat med spöregn, vart sängen på momangen vid hemkomst. Fick en liter Bacardi Razz som tack för hjälpen! Tänka sig vad snälla grannar man har.

Lördag och lite halvdeppig då ingen bil fanns till låns och det var mer eller mindre fel på de övriga. Solen sken och det blev ananaspaj & kaffe med Karin och David. Tillslut gick det tydligen att köra Pickup:n sa pappa, även fast den låter som jag vet inte vad, men jag tog min packade väska och for mot Åsarna . . . där det nalkades 20års kalas för Katja! Blev gott och grillat till middag, och sedan spel, kubb, bål och öl på det. Tack för att je fick komma! Kom hem igen lagomt till middagstid igår, då blev det grillat och det var gott återigen. På kvällen var jag och Tommy iväg för att kika om vi skulle få se nån Björn, men inte då, det var tvärdött. Landade hemma med kvällsfika, mjukiskläder och Slumdog millionaire. Sjukt bra film, den rekomenderar jag stort!

Idag har jag varit hos Inga-lill och resten av familjen, gosat bäbis och lekt med Pontus & Zara. Efter hemkomst så har jag gjort ett försök att få i lite mer blondfärg i mitt hår. Vi har älgar runt vår gård, ja stora djur såsom älgar och björnar är våra närmaste nya grannar tror jag.




Tack så länge. Nu måste jag hitta en fin klänning att bära den 6/6. Solong!


Kommentarer
Postat av: Diana

Vilken bild!

Vi får åka ut på björnsafarinån mer kväll. Trevligt att vara ute o finåka lite :-)

Postat av: Vicky

Har du gått å skaffat körkort? Å inget säger du.. =) När tog du de? Grattis till de iaf.. Ha de bäst saknar dej å dina galenskaper..



Puss å kram

2009-05-27 @ 09:08:09
URL: http://vildavickan.blogg.se/
Postat av: Emslan

Yesbox! Tre veckor sen idag ;) Tack å tack!

Ja . . galenskaperna finns fortfarande kvar när du kommer hem ska du se, hur har du det där borta? Du kommer ju hem snart, fan väldigt snart! Sköj för då blir det P A R T Y ! :D

2009-05-27 @ 19:08:06
URL: http://lovikavantar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback