Lej.

Nu är je fan i mig rektöt jävla lej på de henne.... Fyfan! Tänk om man fick va frisk, för så som je ha sett framemot Afterski 1000, så länge, så som jag velat. Men inte då..... inatt vart ja fan tårögd och är det nu tror jag, jag är det aldrig. Men varför kan det aldrig få gå vägen och gå som jag vill? Fan.

Pappa va högljudd inatt.. som bara den! Jag vaknade, han fortsatt, jag somnade om men vaknade igen... somnade om och vaknade igen.... han snarkade högt som jag vet inte vad, det gick inte ens att sova fast att jag försökte med öronproppar. Ja, jag vet det är fasiken sorgligt! Trött var jag också.... gick upp och gjorde mig ett glas saft och tog en snus och tänkte det här fixar jag, men nä. Tog med mig kudden och traskade in i Tommys rum. Landade i sängen och kikade på Wild hogs. Lyckades somna och sova ett tag, men vaknade sedan av att telefonen ringde. Sen låg jag kvar för jag fann ingen anledning till att stiga upp.

Nå väl... nog om det här!
Har krattat löv av heile gårn idag, morsk e man iallefall! Vart på tippen ma en massa rat. Ätit en omelett och druckit ett glas mjölk. Nu sitter jag ensam, och tycker fan synd om mig. Alla är ute och har kul, ja ALLA! Vart inte bättre när syrran ringde förut och hade skit kul. Hur ofta träffar jag henne? Hon bad mig ta nästa buss upp till Ramis. Haha, hur bra tror hon bussförbindelsen är? Hon hade letat mig överallt där uppe... men jag fanns inte, för jag fick stanna hemma idag, och va sjuk. Jag skulle va där ikväll, ha kul och va i deras stuga. Hade dom kommit på det? Jag bad att hon inte skulle ringa nå mer till mig idag, för på något löjligtvis blir jag bara ledsen av att höra hennes röst och alla andra och allt dom gör. Det är genom löjligt så jag inte förstår det själv... jag har valt att stanna hemma, men jag har fan i mig inte valt att va sjuk! Je kan inte va annat än lej!

Nu ska jag sätta på grishög musik och försvinna in i min egna värld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback