Lejsamt.

Det får låta som det låter, för det är verkligen som det låter. L E J S A M T !

Ja, je bli faktiskt rektöt lej när de hen aldri släpp....
Vore ju en sak om det blev bättre och bättre för var dag som gick, men istället blir det bara värre och värre. Snart vejt je int hur de känns å va frisk! Gnälli å grini e va je e, men kan int va så mycke annat heller. Nästan så je skratta åt mä sjöl....

Idag har jag städat, bytt gardin, putstat fönster, dammat och varit rätt så duktig. Men har varit riktigt storstädar väder också. Regn på regn. Iblann kan je tycka att det är mysigt när regnet vräker ner, man hör hur det smattrar på taken och att bli genomblöt efter en långpromenad. Men ibland är det bara skit också. Det är som båda delarna med vädret, att vädret ska kunna ha en sån inverkan på ens humör. Skin sola så blir man ju happy som bara fan!

Om någon nu läser min blogg, släng in en kommentar då. Skulle kunna lägga in ett inlägg just för er läsare, det kan egentligen handla om vad som helst, men det är roligt om det är något som faller er i smaken. Så ge mig tips.

Äh... slänger väl upp nån gammal bild och sen tackar jag för mig.

Emma goes Pippi. Lukas är så söt. Emma och Anja hoppar.  Jag och Matulda. La pappos. Morris va liten. Biffen i Partybussen. Je å´n Josefine. Jag och Tommy.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Då vill jag se ett inlägg där du listar alla dina fördomar mot...hmm...amerikanare. Såg ett par riktiga pappskallar på tv alldeles nyss :)

Kram och puss

Postat av: Emslan

Hahahaha...... ojdu! Ja, jag ska sova på det! :) Puss.

2009-05-04 @ 21:57:07
URL: http://lovikavantar.blogg.se/
Postat av: Diana

Jag vill att du skriver ett sexinlägg...haha..

2009-05-04 @ 22:30:32
Postat av: Emslan

Du vill att allt ska handla om sex Diana! Dirty-Dee!

2009-05-04 @ 23:19:55
URL: http://lovikavantar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback