Onsdag.

In i duschen vid 07.30 imorse och sen var jag fit for fight = nyduschat och fin.
Käkade frukost och sen åkte jag ner till Diana, där försökte vi göra kaffe fast kaffet var slut, men det gick på något vis, vi skrapade ihop det sista av allt som fanns. Vi mös ner oss under varsin filt i soffan då det verkligen ösregnade ute, det var ett riktigt soffmysar-väder ute så det gjorde ingenting att vi satt där inne. Viktoria kom över och pratade om psykopater sen, hon hade varit på en föreläsning och vi tyckte det lät intressant, åtminstonde jag. Det blev chiliconcarne till lunch och sen tog vi pick & pack och for å donade på med loppisen som öppnar imorgon. Premiär! Stökade på där ett bra tag och sen begav vi oss till Carran. Det blev två myskoxenfiltar till mamma, en morsdagspresent och grillbestick till mitt framtida hem. Traskade sedan över till Ica och inhandlade de viktigaste varorna - kaffe, snus och en hop med frukt!

Åkte till Karin där det blev kaffe, sen blev det käk för mig och Tommy. Körde ner han till kyrkan där han skulle fotograferas för konfirmation. Självaste konfirmationen äger rum på Lördag. Åkte hem och stökade på med disk och lite sådant och hämtade han sen. Ikväll har jag, Diana och Robin varit ute på Björnsafri ihopp om att få se en björn. Dock var det tvärdött, såsom vilken annan kväll som helst. Men vi fick mumsa kulglass från Time iallefall. Smarry!

Nu ska jag kila och borsta tänderna, klä ta mä kläan och söka upp herr j.blund!

Kommentarer
Postat av: Diana

En bra dag trots att vi inte fick se nån björn. Men skam den som ger sig.

Vi ses ikväll. Spännande o se hur man blir efter ett glas vin...hihi...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback