Sysselsättning.

Jonnyboy har varit här och lagat tvättmaskinen imorse, så nu går den förfullt med all tvätt som finns i tvättkorgen. Har damsugat hela huset, stökar på och försöker hålla mig sysselsatt. Hämtat flyttlådor ute i förådet och packat lite grejer. Låter som jag ska flytta vilken dag som helst, men bättre att ha det där ute i färdiga lådor än här inne. Bär det av så är jag beredd! Söktiden på alla jobb jag sökt har inte gått ut ännu, minns snart inte vad jag sökt för jobb, eller jo, men inte alla. Tänker jag till så vet jag väl. Hoppas på ett positivt svar snart, det börjar bli lite småtrist att bara gå hemma nu. Väntar på lite papper så jag kan skicka in till Alfa-kassan och på Måndag är det träff eller "kallelse" på Arbetsförmedlingen. Var på sjuttioåttatusen sånna i somras och i höstas, dom gav ingenting och det var likadant varje gång. Men det är väl något slag av ett måste.

Nu ska jag dricka en kopp kaffe och sedan städa vidare. C I A O !


Kommentarer
Postat av: viktoria

Tack för i helgen, mat, sprit och bingo=)

Postat av: Simone

Kul att se dig i måndags, fastän det blev ett hurtigt hej. :)

2009-06-04 @ 16:08:02
Postat av: Emslan

Ja, det var oväntat men kul :) hihi.

2009-06-04 @ 22:33:24
URL: http://lovikavantar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback