31/10

Sista Oktober redan. Shit, vad tiden går fort. .

Klockan pep 04.15 imorse och jag trodde det inte var sant, fast det är inte många mornar man är glad när klockan ringer den tiden, man är funktionell och okej först när man börjar jobba en timma senare. Sjukt mycket att göra idag, över 170 frukost och myyyycket lunch. Spring i benen kan man säga, skulle nästan vara lite kul att ha en stegräknare en sån dag för att se hur mycket man springer egentligen. Är nog en bit om man säger så! Åkte hem strax efter kl 15 och hämtade ett paket och åkte sen upp till Sanna som har döpts idag. Där fick jag smörgåstårta, gräddtårta och kaffe. Mums! Slocknade på soffan hemma och vaknade av att det bankade på dörren, jag ropade KOM IN! Men ingen kom och det fortsatte och knackade och jag röt i igen, jag var inte så vaken. . Klev upp och öppnade och Robin säger: Bus eller godis? Orkade defenetift inte med något bus så jag hämtade lite grejer i skafferiet. Åkte till Åsa och nattade barn, fick ostkrokar och cola och sen myste vi till filmen på 4:an. Kom precis hem och nu måste jag verkligen sova, ska upp om 4 timmar och lika mycket gäster imorn, så det gäller verkligen att vara på allerten!

Nä, nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback