Flyttkartonger..

Förra veckan jobbade jag endast Fredag. Direkt efter jobbet for je te Hara och syrran! Bondsyster och alla barn kom också. De va rektöt jävla jätte kul och ha en systrakväll! God mat, Idol och kortspel och nån öl. På Lördagmorgon blev Olle 2år och det nalkades kalas med kaffe, saft och tårta. Var hemma igen runt 12.30. På kvällen blev det planka på pizzan med ett gäng.. Förfest hos Diana, Husky och ständut. Där var det............. SKIT SKOJ! Efterfest hos Diana. Kom hem vid halvsex på morgonkvisten. Slut på Lördag!

När jag vaknade på Söndagmorgon va jag helt trasig, paj, förstörd, idiotiskt jävla snuskigt bakis, ja det finns många ord för hur jag både kände mig, hur jag såg ut och hur jag mådde. På med kläderna och bara "dog" i soffan eller så.. Tog en promenad ner till pizzan och köpte en nr 28, tog med mig den och gick till Diana. Kikade på bilder från gårdagen, käkade och kikade på "Män som hatar kvinnor". Efter det åkte jag hem med min brumbrum. Gjorde inte så mycket mer på Söndagen, kanske såg en film. Började flytta i Tisdags och jag har kommit rätt långt. Bokhyllan, Tvbänk + Tv saknas.... men det kommer nästa vecka eller så. Blir nog fint när jag är färdig. Lite småpyssel sen bara och det är ju sånt som är kul.

Imorn blir det jobb, Fre - Sön. Upp och hoppa tidigt igen så nu ska jag väl försöka lägga mig i skaplig tid för att ta mig upp strax efter fyratiden. Nu blir det Idol. Shit.... de ä fan Fredag imåra!

Ja..... Nu är det dags för.... F R E D A G S M Y S ! eller, jao... kanske imåra.
eftersöker en rektön jävla mysmes som kan pyssla om mig lite. napp?

Kommentarer
Postat av: TeA

Jajjamen klart je kom förbi nå... meeen då kanske me ska ta en pilleknarkar oxå?! :) Fan va nice med flytt! Vart ingen för mig.. men kan berätta om dä sen. På jobbe imöra kanske.. jag jobbar oxå heeela helgen:(



Å ja... de blir no mot mörkare nu... med slingor tror jag.. gillar som de va på vår forum. Som de kortet jag har på bloggen. jaja syns imorn Smul

Postat av: Karin

Nu när du mest bara är hemmavid tycker jag att du kan uppdatera lite!! :) Kramiz

2009-10-13 @ 15:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback