Lejsamt......

Imåranst hade je all anledning te å va både sinnu å lej. Ja, dra åt helvete va arg je va! Rektöt jävla lej......... Hatar när starten på dagen blir skit. Hade ett par sekunder i måranst då je trodde att det va färdigt men det gick en bit till, även om det gick skit så var det tur i oturen och nästan bra. Ja, mer säger jag inte för de häla je int ma.

Efter jobbet blev det middag och sen Krokom tur&retur, på vägen hem blev det fika på Donken. Vilket jävla skit före de är ute. Åkte hem till pappa på nybakta bullar och ett glas mjölk, åkte hem till mig och duschade av mig allt lort och har nu myst ner mig i sängen. Ska sova för att upp å hoppa tidigt imorn, hoppas på skönhetssömn så je kanske kan te å va lite gla imåra bitti!
Je håll alla tummarna je har.






Avslutar med ett godnatt nu.
Å förresten.... Je vill ha mig en händig man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback