Veckan som varit..

Längesen........... Jag vet!

I Måndags åkte jag på Hogna efter lunchtid på en ansiktsbehandling och sen raka vägen te la systro och Bulägda! Stannade där tills i Onsdagskväll och umgick ma Tilde och såklart de andra också, men bara på kvällarna. När je åkte hem på Onsdan va de nå jävelusiskt dimmigt ute, de va fan läskigt kan je ta å berätta! Sjukt! Såg verkligen it nå! Hua säg je bara, men je tog mä heim och skönt va de. Tvättade och donade på, på Torsdagen tog det rätt soft faktiskt. Bakade morotskaka och efter lunch blev det Hogna för en massage, precis när je skulle te å fära heim så hade de fått en avbokning och jag fick mig en nagelbehandling...... hur gött va inte de då så säg! Åkte hem till pappa och snodde internet och fick fläskpannkaka te middag, super gött. Rullade vidare till el faffo för att hjälpa han med lite stuffs och fick sedan en schysst bordslampa i trä. Tack! Den pryder nu mitt tvrums fönster. På kvällen kom Tommy på en kaffe och morotskaka, sen kokade jag lingonsylt. Himla morsk ja ä! Matulda mitt kära mongo kom, Diana också och även Karin. Det blev soffmys med fika! Mysigt med lite besök. Vi fastnade vid tvn halva kvällen. Jobbade Fredag och på kvällen blev det Idolmys med Diana och Robin. Lördag blev det jobb och på eftermiddagen kom Annika och barnen över på en fika. Mycke trevligt! Diana kom sen och när Anna slutat kom hon och vi gjorde Kycklingtacos, blev superduper gott! Köpte godis och sen kollade vi på Dansbandskampen som började ikväll. Mysig Lördagskväll och imorn ska jag upp kl fem igen! Till veckan blir det mycket jobb, alla dagar utom Tors = Pengar och det behövs verkligen...


Förresten, bara två månader kvar te jul idag. De ni!
Ja tycker det är så mysigt med jultider, stämningen och julpyssel.

Nu har jag vridigt tillbaka klockan en timma, don't forget it!
Måste sova nu så jag är en pigg o någolunda glad frukostflinga imorn. Hela dan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback