L E D I G !

Det stämmer.. L E D I G !
Både idag å imåra, så otrooooligt skönt!

. . .
Igår kikade jag på en rulle, Van wilder freshman year. Enkel och rätt rolig. Var vaken lite längre igår, eller kanske mycket, enligt mig var det länge och det resulterade med sovmorgon imorse som var såååå skönt. Det går inte beskriva. Hoppade in i duschen, tvättade, gjorde fruktsallad, drack kaffe och åt smörgås med farfar, hjälpte han med canaldigital och sen cyklade jag till Evelina, hon var inte där men jag satt där i en halvtimma och väntade iallefall, men åkte hem. Tog en kaffe hos Annika och sen har Jejje varit här. Nu ska vi åka till Hede på Friidrottsskola. Ikväll kanske det blir spelkväll annars blir det mys i soffan med en kopp te.

Ledig imorn också och då funderar vi på att plocka lingon.
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Diana

Kul att du uppdaterar lite :-)

Längesen jag såg dig....är du fortfarande blond...hahaha....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback