Nedräkning.

Je räkna dagar.... And I Like It!
Nu är det nära . . Fy bubblans så skönt.

Fick hoppa Idol ikväll för en stor kopp te och en film nere hos Viktoria istället. Men det var mysigt det också. Nu har jag lagt mig för ett tag sen, borde verkligen sova, eller gjort det för längesen för att orka upp imorn. Men tog en sovmorgon imorse och då blir det som svårt å somna i tid ikväll. Knepigt deranne! Tog på mig jobb på Söndag, men det blir en kortis dag 08-11 endast så det räknas väl bara sådär halvt.

Nästa vecka jobbar jag bara Fredag så om jag fick som jag ville så skulle jag LÄTT, utan tvekan börja flytta då. Göra det medans man ändå är ledig. Men men, jag får väl se hur det blir. Hade ju tänkt mig inflytt kring den sista sept, men kanske kan ändra mig. Vi får se det nästa vecka....... kanske.

Äh. Nu ska je nappa tag i Herrn John B! Godernight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback