Onsdag.

En helt vanlig Onsdag. Vaknar av att Nina ringer imorse och vill byta sin massagetid mot min och eftersom jag är ledig så gick det ypperligt. Tog mig upp ur sängen och åt smörgås å drack en kopp kaffe. Plockade i och ur diskmaskinen och satt på en tvätt. Åkte upp till Mannes och Viktoria. Fick se nybygget L I V E ! Jädrans vilken skillnad, blir nog skit fint när det är klart där. Vi tog en kort skogspromenad med Bosse & Nila. Sedan värmde vi oss i stugan med en varsin kopp te. Efter det åkte jag ner på pizzan och pratade lite och därefter upp på Hogna för en personalmassage. Det var såååååå skönt! Åkte hem och gjorde hamburgare till middag. Nu i eftermiddag har vi plockat undan alla cyklar och har en till carport öppen för bilarna.

Nu ringde Diana så jag åker ner tilll henne en sväng.
Imorn ska jag till Hede kl 09 med Pappas bil på Service. Tjoho va skoj! Eller.

Äh, avslutde väl här och sa hejdå. Idol kl 20.00.

Kommentarer
Postat av: Diana

I morgon är de feeeest :-))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback