krångel..

Har bytt jobb. Har nu blivit spareceptionist och det funkar utmärkt!
Jag lär mig något nytt varje dag! Men på tal om krångel, min bil! Vilket idioti, den bara krånglar och krånglar och nya fel dag för dag. Vet inte om jag ska grina eller om jag ska grina. Det som inte gör saken bättre är ju att det är snor dyrt att laga bilar, är som sagt less och avregaerar situtationen med att kika på blocket och andra bilar. Har tagit en promenad till pappa. Ska snart fika lite och sen ska jag hem och kika på Let's dance. Det blir mitt Fredagsmys! Hoppas att ni där ute inte har lika otur som mig med bilen......

Dansbandsmusik, snus och fika löser mina problem..

Kommentarer
Postat av: Karin

Tycker att du är flitig på att uppdatera bloggen! NOT..

2010-10-08 @ 07:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback