Ja saknar!

Man kommer och tänka på när man kollar på gamla bilder vad man saknar dom som ligger en nära hjärtat men som man inte ser var dag. Tänkte tillägna er en tanke idag! Iofs behöver man inte se dom på bild när dom finns i hjärtat, men det påminns extra mycket när man ser dem. Hade ingen bild på min kära mamma just nu, men hon saknar jag oxå väldigt mycket och ser henne alldeles för sällan!
Puss på dig mamma, jag hoppas att vi kan ses snart.

 


Jessica Lundin - jag tycker du har vart borta allför länge nu.
jag saknar dig när jag äter paj, när jag lagar mat, dricker rosé, kollar på tv
och självklart allt annat som vi gör tillsammans. bara en vecka kvar nu!



Våfflan - min älskade feta goa älsklingskatt. Gud så jag saknar dig!
Jag tänker på dig varje dag och jag saknar alla mysiga stunder med dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback