Film.

Tänk om allt var som i en film. Att leva i en film.
Tänk om allt var som i en film, tänk om - då skulle jag vilja leva i den filmen.
Allt är bara sådär jobbigt bra i filmer. Inte alltid, men nästan.
Vad är oddsen på allt som händer i en film skulle hända i verkligheten? Not so big!
But you'll never no, you never walk alone.

Såg just en film - Something borrowed
Det är så mycket kärlek i filmen och man blir ju helt knäpp i huvve....
....han är ju bara sååååå snygg - Collin Egglesfield. Grrr!



håller ni inte med? då har ni en sjuhelvetes dålig smak!
Het - ja vet! Håller ni inte med? då har ni en sjuhelvetes dålig smak.


Idag efter jobbet kom mamma och Sören hit. Jag gjorde lunch.
Vi bytte säng, det fick min 80's från gästrummet och jag tog min 120's som jag haft där och ska ha i gästrummet. Men ikväll har jag tömt det. Imorn blir det målartvätt, maskertejp och börja måla. Färgleveransen kom idag och rummet ska gå i nougat och kakao! Det kommer bli så bra, så bra!

Nej, jösses Gösta! Jag måste sova nu! Ska snart upp igen.
Puss från mig och Collin! På återseende! Nigty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback